Wypożyczalnia gier planszowych

Stowarzyszenie NIEZNANOWICE.pl realizuje projekt „Młodzież gra rodzinnie”, w ramach zadania „Świętokrzyskie dla młodych” – współfinansowane przez Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego. Zadanie zakłada prowadzenie przez młodzież wypożyczalni gier planszowych. Dostępnych jest ponad 50 pozycji. Komputer to nie wszystko, zagrajmy rodzinnie w edukacyjną planszówkę…

Wypożyczalnia działa czasowo w AutoSerwis Pawlik (Nieznanowice 45a, 29-100 Włoszczowa) od wtorku do czwartku w godzinach od 10.00 do 16.00 – godziny otwarcia aktualne do dnia 30 września 2017. Mamy ambicję, aby projekt był kontynuowany w świetlicy wiejskiej, której budowa właśnie się rozpoczyna.

DSC_0440

Regulamin (dostępny tutaj) zakłada możliwość wypożyczenia jednorazowo 2 gry/pozycje na okres, maksymalnie 7 dni (z możliwością jednorazowego przedłużenia o 7 dni, jeśli na daną grę nikt nie oczekuje).

Co należy zrobić aby wypożyczyć planszówkę ?

  1. Pierwsze wypożyczenie wiąże się z wypełnieniem przez osobę pełnoletnią Karty wypożyczalni (dostępnej tutaj, albo w AutoSerwis Pawlik w Nieznanowicach). W karcie można opcjonalnie wskazanie młodzież i dzieci niepełnoletnie, upoważnione do wypożyczeń w imieniu dorosłych rodziców/opiekunów.
  2. Każde kolejne wypożyczenie jest ewidencjonowane.

Przypominam, że każdego użytkownika Wypożyczalni obowiązuje Regulamin. Projekt „Młodzież gra rodzinnie” trwa do 30 września 2017 r.

Gry zostały wybrane na spotkaniu i po konsultacjach z najmłodszymi mieszkańcami Nieznanowic.

DSC_0073

urzad_marszalkowski_wojewodztwa_swietorzyskiego

Projekt „Młodzież gra rodzinnie” jest współfinansowany ze środków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w ramach zadania publicznego Świętokrzyskie dla młodych

Sprawdź aktualnie dostępne pozycje:

UNO
Znakomita gra karciana, która zdobyła sławę na całym świecie. Nie zapomnij krzyknąć UNO jak zostanie Ci ostatnia karta!
liczba graczy: od 2 do 10
wiek: od 7 lat

Opis

Wygrywa ten kto pierwszy zdobędzie 500 punktów.
Gracz musi pozbyć się wszystkich kart, zanim zrobią to przeciwnicy. Punkty przyznawane są graczowi za karty, które zostały przeciwnikom na ręku. Po potasowaniu kart, każdy z graczy otrzymuje 7 z nich. Pierwszą kartę z „kupki” odkrywa się i jeśli jest to karta specjalna jej zasady zaczynają obowiązywać. Gracz siedzący po lewej stronie, osoby rozdającej zaczyna. Gracz musi dołożyć kartę, która pasuje albo kolorem albo symbolem. Jeśli nie ma co wyłożyć, musi ciągnąć kartę z „kupki”. Rozgrywkę urozmaicają karty specjalne, np. następny gracz ciągnie dwie karty albo omija kolejkę.
PAMIĘTAJ! Krzyknij UNO jak będziesz miał jedną kartę na ręku. Jak nie krzykniesz a ktoś się zorientuje, będziesz ciągnął dwie karty!!!

Zawartość opakowania:
108 kart
instrukcja

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Spadające małpki
Nie pozwól żeby małpka spadła
liczba graczy: od 2 do 4
wiek: od 5 lat

Opis

Gracze wkładają małpki do palmy i wyjmują patyczki w kolorze, który losują rzucają kostkę. Kto zbierze najmniej małpek, wygrywa!. Gra nie wymaga umiejętności czytania i jest idealna dla młodszych dzieci. Także rodzice będą się bawić doskonale! Gra wymaga zręczności i buduje napięcie. Jest łatwa do nauczenia i zabawna.

Co jest w środku ?
30 małpek
30 patyczków w trzech kolorach
specjalna kostka

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Pędzące Żółwie
Szalony wyścig żółwi do sałaty.
liczba graczy: od 2 do 5
wiek: od 5 lat

Opis

Żółwie to sympatyczne zwierzaki, które całymi dniami drepczą bez pośpiechu z miejsca na miejsce. Jednak gdy na horyzoncie dostrzegą sałatę, zaczynają energiczniej przebierać łapkami. Bez namysłu popędzą w jej kierunku wykorzystując każdą okazję, aby wdrapać się na skorupę innego żółwia i przebyć w ten sposób choć cześć trasy!
Uwaga! Podczas gry żaden z graczy nie wie, jakiego koloru żółwie należą do przeciwników! Dołącz do wyścigu pełnego emocji i nieoczekiwanych zwrotów akcji!

Zawartość pudełka:
1 plansza
5 drewnianych znaczników żółwi
5 kartoników wyboru koloru żółwia
52 karty ruchu
instrukcja

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Palce w pralce
Szalona gra gestów w rytmie muzyki
liczba graczy: od 4 do 12
wiek: od 8 lat

Opis

„Palce w pralce” to szalona, imprezowa gra dla każdego. Wyjmij ręce z kieszeni… Włącz się w rytm i postaraj ani razu się nie pomylić ! „Palce w pralce” to gra, w której gracze klaszczą w rytm klasycznego utworu We Will Rock You. Jednocześnie pokazują gesty, które mają na swoich kartach i przekazują kolejkę dalej – wywołując innych graczy ich gestami. Wywołany gracz musi odpowiedzieć swoim gestem i przekazać kolejkę do kolejnej, wybranej osoby. Każdy z graczy ma przed sobą jedną lub więcej kart  z rysunkami gestów. W rytmie wybijanym przez wszystkich gracze pokazują gesty kolejnych osób.  Ale uwaga! Każda pomyłka oznacza otrzymanie karty Kula, a ten z graczy, który zbierze ich najwięcej, przegrywa grę.   Dwa klaśnięcia o uda Twój gest (np. Zombie!) Dwa klaśnięcia o uda Gest innego gracza (np. Rocky!) Wskazany gracz odpowiada w ten sam sposób, przekazując do kolejnej osoby… a w tym czasie pozostali gracze wystukują rytm (dwa klaśnięcia o uda, jedno klaśnięcie dłońmi)   Wyczucie rytmu, obserwacja współgraczy, zapamiętanie gestów biorących udział w grze – to klucz do Twojego sukcesu!

Zawartość pudełka:
2 karty
„Zasady gry”
40 kart „Gest”
10 kart „Kula”
1 karta „Przygotowanie do gry”

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Logo junior English
Nauka angielskiego przez zabawę
liczba graczy: od 1 do 6
wiek: od 5 do 8 lat

Opis

Nauka angielskiego to zabawa i przyjemność! Podczas tej gry dzieci patrząc, słuchając i mówiąc przyswajają sobie pierwsze słówka angielskie. Zestaw zawiera grę szukanie par i grę bingo. Wczesny kontakt z językiem obcym sprzyja umiejętności porozumiewania się i umacnia w dziecku wiarę w samego siebie.

Zawartość:
6 planszy
36 karteczek
36 żetonów

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Eurobusiness
Klasyczna gra ekonomiczna
liczba graczy: od 2 do 5

Opis

Nauka angielskiego to zabawa i przyjemność! Podczas tej gry dzieci patrząc, słuchając i mówiąc przyswajają sobie pierwsze słówka angielskie. Zestaw zawiera grę szukanie par i grę bingo. Wczesny kontakt z językiem obcym sprzyja umiejętności porozumiewania się i umacnia w dziecku wiarę w samego siebie.

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Party Time
Urządzasz przyjęcie? Chcesz rozkręcić imprezę?
liczba graczy: od 4 do
wiek: od 11 lat

Opis

Party Time to gra, w której musisz wyjaśnić pozostałym znaczenie słów za pomocą innych wyrazów, używając synonimów, antonimów i podpowiedzi. Na polach premierowych czekają Was zadania dodatkowe: pokazywanie zwierząt lub zawodów, wyszukiwanie rymów, opisywanie znanych osobistości lub znalezienie jak największej ilości wyrazów na ta samą literę.

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Digit
Czy uda Ci się ułożyć pokazany na karcie wzór przesuwając tylko jeden patyczek?
liczba graczy: od 2 do 4
wiek: od 8 lat

Opis

Wyjątkowo wciągająca gra logiczna. Czy uda Ci się ułożyć pokazany na karcie wzór przesuwając tylko jeden patyczek? To nie będzie proste! Ćwicz spostrzegawczość, wyobraźnię, logikę i refleks. Masz wolną chwilę, a nikogo znajomego nie ma w pobliżu? Jest też opcja dla jednego gracza – Digipasjans. Jest Was więcej niż czworo? Zagrajcie w parach! Nieważne w ile osób gracie, nie będziecie mogli przestać.

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Colorio
Dynamiczna, kolorowa gra rodzinna!
liczba graczy: od 2 do 5
wiek: od 6 lat

Opis:

Gracze przemieszczają białe kapsle na planszy odkrywając i zakrywając w ten sposób kolorowe pola. Starają się zapamiętać kolory zakrywanych pól. Jeżeli gracz, zdejmując kapsle z planszy, odkryje piąte pole w tym samym kolorze, odpada z gry.

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Jenga Classic
Jak Ty układasz wieżę?
liczba graczy: od 2 do 8
wiek: od 6 lat

Opis:

Popularna gra powraca! Ułóż wieżę, aż do samego nieba! Wyciągaj klocki jedną ręką i układaj je na szczycie wieży. Osoba, która przewróci wieżę, przegrywa.

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Kostka Rubika 3x3x3 PYRAMID (edycja 2013)
W latach osiemdziesiątych biła na głowę popularnością wszystkie inne gry razem wzięte. Niemal każdy ją posiadał, a układanie jej w zaledwie kilka minut było często sprawą… honor
liczba graczy: 1
wiek: od 8 lat

Opis:

Nowa wersja kostki 3x3x3 to prawdziwa rewolucja! Kostka wykonana jest całkowicie z plastiku i sprzedawana w nowej wersji opakowania w kształcie piramidy.

Przede wszystkim należy podkreślić, że producent zrezygnował z naklejek. Tak, tak… z ulepszoną kostką nie będzie możliwości oszukiwania. Nawet jeśli frustracja sięga zenitu i wydaje się, że jedyną drogą jest przyklejenie kolorów, trzeba opanować swoje zdenerwowanie i dalej ćwiczyć, gdyż kolorowe ścianki również są wykonane z plastiku. Tego jeszcze nie było! Dzięki temu kostka zawsze będzie wyglądała jak nowa.

Ponadto za sprawą nowego, profesjonalnie przygotowanego mechanizmu, ścianki można przesuwać z wyjątkową łatwością. Kostka chodzi bardzo płynnie, szybko i nie zacina się. Nowa wersja kostki jest bardzo poręczna. Odznacza się także trwałością, ponieważ plastikowe płytki nie zużywają się i dlatego może służyć kilku pokoleniom. Nie będzie to już tylko łamigłówka logiczna, która kształtuje rozwój umysłowy. Zyska również wartość sentymentalną.

Dzięki oryginalnej podstawce marki Rubik, nowa kostka zostanie wyeksponowana tak, jak na to zasługuje. Wykonana z czarnego plastiku, elegancka, z przepięknym logo, pozwoli w najlepszy z możliwych sposobów zaprezentować Twoją ulubioną kostkę Rubika. Pamiętaj tylko oryginał da pełen komfort, zabawę i niezawodność działania.

Tanie podróbki nigdy nie będą tak gładko obracały się, jak nasza oryginalna wersja kostki Rubika. Całkowita przyjemność z zabawy!

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Literkowy wyścig
Edukacyjna gra na spostrzegawczość i refleks.
liczba graczy: 2
wiek: od 7 lat

Opis:

„Literkowy wyścig” to atrakcyjna i bardzo interesująca gra edukacyjna. To świetna gra słowna, w trakcie której gracze uczą się poprawnej pisowni,poszerzają swoje słownictwo i ćwiczą swą spostrzegawczość.

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Imperializm – Droga ku dominacji
Zdominuj świat i zapisz się na kartach historii!
liczba graczy: od 2 do 4
wiek: od 12 lat

Opis:

Władcy największych europejskich mocarstw nie szczędzą grosza na organizację wyprawy, których celem jest odkrywanie nowych zakątków świata. Każda nowo odkryta kraina poszerza granicę imperium, podnosi prestiż władcy i zwiększa wpływy do skarbca. Możni tego świata torują sobie drogę do chwały mieczem, spiskiem i intrygą. Gracze przejmują kontrolę nad jednym z mocarstw i starają przekształcić je potężnym imperium, inwestując w rozwój gospodarczy, organizują wyprawy odkrywcze lub tocząc wojny. Szanse na wygraną mają tylko Ci, którzy znajdą złoty środek pomiędzy angażowaniem się w krwawe konflikty, wcielaniem w życie przemyślanych intryg i dbaniem o zrównoważony rozwój.

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Stwór
Czy możesz zaufać przyjaciołom?
liczba graczy: od 4 do 12
wiek: od 14 lat

Opis:

W tajemniczych okolicznościach zaginęła grupa archeologów badających wyspę R’lyeh. Jesteś członkiem ekipy ratunkowej, która ma ich odnaleźć. Jednak kiedy docieracie na miejsce, natrafiacie na coś straszliwego. Stwora, który próbuje zniszczyć waszą drużynę od środka…
Tylko dzięki swej intuicji, nerwom ze stali i sprytowi możesz wyjść z tego żywy i zwyciężyć.
Barykaduj więc drzwi, poddawaj podejrzanych kwarantannie, ujawniaj swoją tożsamość „sprzymierzeńcom”, łap za miotacz ognia albo po prostu uciekaj… jednak uważaj, STWÓR może się czaić bliżej niż sądzisz…MUAHAHAHAHAHA!

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

5 sekund Edycja Specjalna
Możliwość rozgrywki bez planszy!
liczba graczy: od 3 do 6
wiek: od 8 lat

Opis:

Edycja specjalna to kolejna odsłona szalonej i zabawnej gry dla rodziny i przyjaciół. Wszystkie pytania zostały stworzone przez graczy, dla graczy! Dodatkowa pula pustych kart, pozwoli Wam urozmaicić rozgrywkę własnymi pytaniami. Postarajcie się, aby były zaskakujące, zabawne i oryginalne.
Gracze ustawiają na środku pudełko z kartami i losują pytanie, na które odpowiada gracz siedzący na Gorącym Krześle. Kiedy usłyszy pytanie, wystartuje czasomierz odmierzający dokładnie 5 sekund przeznaczonych na udzielenie 3 poprawnych odpowiedzi. Zrób to jednocześnie: wymyśl odpowiedzi, kontroluj czas i postaraj się nie skupiać na rozpraszających kulkach przesuwających się po spirali czasomierza. W przypływie adrenaliny możesz nie wiedzieć, czy na pewno udzieliłeś poprawnych odpowiedzi – nie przejmuj się, Twoi przeciwnicy chętnie to ocenią! Jeśli Ci się udało, przesuwasz swój pionek w stronę mety. Jeśli się pomyliłeś albo nie udzieliłeś 3 odpowiedzi, pytanie przechodzi na następnego gracza. Zrobi się gorąco, bo odpowiedzi nie mogą się powtarzać. Wygrywa ten, komu uda się najszybciej przejść planszę.
Gracze mogą posłużyć się kartami, dzięki którym zamienią pytanie lub przekażą je przeciwnikowi. Decyzję trzeba podjąć w 5 sekund: grać, czy ryzykować, że przeciwnik odpowie poprawnie? Uważaj w strefie zagrożenia – jeśli tu jesteś, nie możesz być pewien, czy zaraz znajdziesz się na mecie, czy stracisz kolejkę. Pewne jest, że będziesz się świetnie bawić!

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Nie śmiej się – Standard
„Nie Śmiej Się” jest rodzinną grą planszową, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu.
liczba graczy: od 3 do 8
wiek: od 8 lat

Opis:

Kłopot w tym, że aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zachować powagę. Za pomocą bączka lub aplikacji wylosuj gracza. Wyciągnij kartę i rzuć kostką, która wskaże hasło, które należy zademonstrować, w odmierzonym czasie. Rozśmiesz współgraczy. Ten kto zaśmieje się pierwszy spada o jedno pole na planszy. Szczęściarz może wylosować nos klauna, który ułatwi mu zadanie.

Zawartość pudełka:
plansza do gry,
kolorowa kostka,
karty haseł,
pionki,
klepsydra,
kamień celtycki,
nos klauna
instrukcja.

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Cymbergaj
Dynamiczna gra dla dwóch graczy.

Opis

Cymbergaj (zwany również hokejem stołowym) to dynamiczna gra dostarczająca wiele emocji. Celem gry jest trafienie do bramki przeciwnika. Cymbergaj wyposażony jest w płytę z nadmuchem powietrza na baterie, co powoduje delikatne unoszenie krążka, liczniki zdobytych punktów po obu stronach, dwa odbijaki oraz dwa krążki. Tak jak na prawdziwym meczu, wygrywa ten kto strzeli przeciwnikowi więcej rbamek!

Zawartość:
powierzchnia do gry
2 odbijaki hokejowe
2 krążki
akcesoria potrzebne do montażu
instrukcja użytkowania
Baterie nie wchodzą w skład zestawu

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Fliper
Daj się porwać owocowej zabawie!
liczba graczy: 8
wiek graczy: od 6 lat

Opis

Jeśli jesteś szybki i masz dobry refleks to „Fliper” jest grą dla Ciebie. Postaraj się jak najszybciej powiązać ze sobą symbole na odkrytej i zakrytej karcie. Dowolne dwie karty mają tylko jedną wspólną cechę. Pierwszy gracz, któremu uda się znaleźć powiązanie otrzymuje punkt!

ZAWARTOŚĆ:
54 karty
10 żetonów
instrukcja

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Logic Cards – zestaw niebieski
Pięć poziomów trudności!
liczba graczy: 1
wiek graczy: od 12 lat

Opis

Daj upust swojej wyobraźni i otwórz umysł na to, co na pierwszy rzut oka niewidoczne. Zmierz się z podchwytliwymi zadaniami matematycznymi i wymagającymi nieszablonowego myślenia zagadkami logicznymi. Zadania mają pięć różnych poziomów trudności, dzięki czemu możesz wybrać ten, który jest odpowiedni dla Ciebie.

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Logic Cards – zestaw żółty
Pięć poziomów trudności!
liczba graczy: 1
wiek graczy: od 12 lat

Opis

Daj upust swojej wyobraźni i otwórz umysł na to, co na pierwszy rzut oka niewidoczne. Zmierz się z podchwytliwymi zadaniami matematycznymi i wymagającymi nieszablonowego myślenia zagadkami logicznymi. Zadania mają pięć różnych poziomów trudności, dzięki czemu możesz wybrać ten, który jest odpowiedni dla Ciebie.

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Dobble
Znajdź jeden wspólny symbol, zanim zrobią to Twoi przeciwnicy!
liczba graczy: 2-8
wiek graczy: od 6 lat

Opis

Spójrz na pierwszą kartę, którą masz w dłoni… i na tą, która leży na środku stołu. Widzisz wspólny symbol? Nie? Przyjrzyj się dokładnie! Teraz już widzisz? Nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna!
„Dobble” to 50 symboli na 55 kartach, po 8 symboli na karcie. Pomiędzy dwiema dowolnymi kartami jest tylko jeden wspólny symbol i to Ty musisz zobaczyć który. „Dobble” to seria szybkich mini-gier na refleks, w których wszyscy gracze biorą udział jednocześnie. Możesz rozgrywać je w określonej kolejności, losowo, albo grać ciągle w tę samą. Najważniejsze by wszyscy dobrze się bawili!

ZAWARTOŚĆ:
55 kart
instrukcja

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Monopoly Pionkowe Szaleństwo
Wykonaj ruch, dobij targu i dorób się fortuny!
liczba graczy: 2-6
wiek graczy: od 8 lat

Opis

W 1929 roku krach na nowojorskiej giełdzie rozpoczął ogólnoświatowy kryzys, który trwał aż do 1933 roku. Obok niekorzystnych implikacji, wniósł on jednak jedną pozytywną rzecz dla… miłośników gier planszowych. W czasie jego trwania narodziła się gra legenda! „Monopoly” ilością odmian bije rekordy popularności. Tym, co stanowi o jej popularności są bez wątpienia proste zasady i marzenie wielu ludzi – marzenie o bogactwie!
Gra jest niezwykle prosta. Gracze ustawiają swoje pionki na polu „start”, rzucają kostkami i okrążają planszę, kupując i sprzedając nieruchomości znajdujące się na polach, na których stają. Jeżeli mają kartę własności jakiejś nieruchomości, to przeciwnik stając na takim polu, musi uiścić właścicielowi należną opłatę (czynsz). Sukces zależy od trafnych spekulacji, udanych inwestycji i mądrze przeprowadzonych transakcji. Gdyby jednak okazało się, że szczęście odwróciło się od ciebie, możesz sięgnąć po pożyczkę hipoteczną i nadal uczestniczyć w grze. Zwycięzcą gry zostaje ostatni gracz, który nie zbankrutował.

ZAWARTOŚĆ:
plansza do gry
16 pionków
28 kart „Tytuł własności”
16 kart „Szansa”
16 kart „Kasa społeczna”
32 domy
12 hoteli
2 kostki do gry
zestaw banknotów
instrukcja

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Logic Cards – Kids
Zabawa z „Logic Cards” to mile spędzony czas, a przy okazji zapewniona aktywność szarych komórek.
liczba graczy: 1
wiek graczy: od 6 lat

Opis

Daj upust swojej wyobraźni i otwórz umysł na to, co na pierwszy rzut oka niewidoczne. Zmierz się z podchwytliwymi zadaniami matematycznymi i wymagającymi nieszablonowego myślenia zagadkami logicznymi. Zadania mają trzy różne poziomy trudności, dzięki czemu możesz wybrać ten, który jest odpowiedni dla Ciebie.
Wybierz poziom trudności: łatwy, średni, trudny. Weź kartę z wybranego poziomu i znajdź rozwiązanie.
Podejmujesz wyzwanie?

ZAWARTOŚĆ:
53 karty
instrukcja z odpowiedziami

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Pie Face!
Mnóstwo zabawy i doza niepewności!
liczba graczy: 2-8
wiek graczy: od 5 lat

Opis

Zakręć tacką aby dowiedzieć się ile razy masz przekręcić pokrętło. Umieść swoją brodę naprzeciwko ramki i poruszaj pokrętłem, wylosowaną liczbę razy. Jeżeli zakończysz swój ruch bez uderzenia, Twój wynik to podwójna liczba punktów, które wylosowałeś. Jeżeli dostałeś słodkim kremem, ups… nie zdobywasz punktów, może uda Ci się następnym razem. Wygrywa pierwszy gracz, który zdobędzie 25 punktów!
Uwaga: słodki krem nie jest dołączony.
Wyciśnij trochę słodkiego kremu lub połóż mokrą gąbkę na łapkę.
Trzymaj kciuki, bo na pewno ktoś się dziś pobrudzi!

ZAWARTOŚĆ:
ramka
mechaniczna łapka
2 pokrętła
podkładka pod brodę
tacka do kręcenia
instrukcja

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Łamigłówka (gra) Kamień – Papier – Nożyczki
Popularna zabawa w wersji kościanej.
liczba graczy: 2-4
wiek graczy: od 5 lat

Opis

Gra składa się z kolejnych tur. W każdej turze gracze rzucają kostką, która wskazuje symbol papieru, kamienia lub nożyc. Gracz, który pokazał silniejszy symbol, otrzymuje jeden punkt. W przypadku pokazania dwóch takich samych symboli następuje remis – punktu brak.
Oto hierarchia symboli:
– nożyce są silniejsze od papieru, ponieważ go tną
– kamień jest silniejszy od nożyc, ponieważ je tępi
– papier jest silniejszy od kamienia, ponieważ go owija
Gracz, który pierwszy uzyska dziesięć punktów, wygrywa partię.

ZAWARTOŚĆ:
2 kostki do gry
woreczek

DOSTĘPNYCH SZTUK : 2

=====================================================================

Zgadnij kto to?
Jako pierwszy rozpoznaj właściwą twarz!
liczba graczy: 2
wiek graczy: od 6 lat

Opis

Zadaj pytanie i rozpocznij grę w „Zgadnij kto to?”! Czy tajemniczy osobnik to ktoś z wielkim nosem, okrągłą twarzą, czerwonymi włosami – czy może posiada wszystkie te cechy?
Zadawaj tyle pytań, ile jest konieczne, aby rozpoznać tajemniczą twarz. Ale pamiętaj, musisz rozpoznać twarz jako pierwszy! Przyglądaj się uważnie wszystkim twarzom – jedno sprytne pytanie może wyeliminować kilka kart za jednym razem. Rundę wygrywa ten, kto pierwszy rozpozna tajemniczą twarz wybraną przez przeciwnika.
Wygraj pięć rund „Zgadnij kto to?” i zostań najlepszym detektywem!

ZAWARTOŚĆ:
2 plansze: czerwona i niebieska
1 arkusz naciętych czerwonych, niebieskich i żółtych kart
2 plastikowe znaki zapytania
instrukcja

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Szalona spłuczka
Kiedy chluśnie woda? Zakręć rolką papieru i czekaj na to, co się stanie…! Wesoła gra dla dzieci!
liczba graczy: 2-8
wiek graczy: od 4 lat

Opis

Przekręć rolkę papieru, aby poznać ilość pociągnięć za spłuczkę, które musisz wykonać. Jeśli usłyszysz dźwięk spłukiwanej wody? Uff! Udało Ci się uniknąć „Szalonej spłuczki”! Pamiętaj, gracz który zostanie oblany wodą przy ciągnięciu za spłuczkę, odpada! Wygrywa ostatni suchy zawodnik! Uważaj, by nie zostać oblanym!

ZAWARTOŚĆ:
podstawa gry
podstawka do toalety
zbiornik na wodę z uchwytem na papier
miska ustępowa z pokrywą
2 baterie 1,5V AA/LR6
instrukcja

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Bierki drewniane Piatnik w folii (18 cm)
Bierki w łatwy i miły sposób uczą cierpliwości i skupienia!
liczba graczy: 1-6
wiek graczy: od 5 lat

Opis

Gra składa się z drewnianych patyczków o różnych wartościach punktowych (punktacja oraz zasady gry opisane są w załączonej instrukcji do gry). W grze może brać udział dowolna ilość osób. Bierki rozsypuje się na stole, następnie rozpoczyna się pojedyncze zbieranie przez poszczególnych graczy tak, by zdobyć jak najwyższą ilość punktów. Gracz traci kolejkę, gdy podczas wyciągania drgnie choćby jedna z pozostałych na stole bierek. Gra uczy cierpliwości i panowania nad ciałem oraz skupienia na wykonywanej czynności. Stanowi również doskonałą zabawę dla całej rodziny.

DOSTĘPNYCH SZTUK : 4

=====================================================================

Tabliczka mnożenia
Podczas gry dzieci uczą się tabliczki mnożenia.
liczba graczy: 2-4
wiek graczy: od 6 lat

Opis

Mnożenie jest jednym z czterech podstawowych działań matematycznych. Tabliczkę mnożenia do stu każdy uczeń musi znać. Zasady mnożenia można wytłumaczyć graficznie lub przy wykorzystaniu rekwizytów. My proponujemy grę, podczas której dzieci w mig nauczą się wyników na pamięć. A o to przecież chodzi! Graj i ucz się! Mnożenie bez problemów!
Pomaga dzieciom kształtować pamięć i koncentrację uwagi.

ZAWARTOŚĆ:
duża plansza
mała plansza – ramka
81 kamieni
4 pionki
kostka do gry
instrukcja

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Metropolia
Zbuduj swoją własną Metropolię!
liczba graczy: 2-4
wiek graczy: od 8 lat

Opis

Wciel się w rolę burmistrza i postaraj się rozbudować swoje miasto do poziomu wielkiej metropolii. Stawiaj biurowce i stadiony, by potem czerpać z nich zyski. A może zechcesz zainwestować w sklepy, pizzerie i bar sushi? Na nich również można zarobić. Możesz też budować kopalnie oraz wysyłać kutry rybackie na połowy makreli. Gracz wygrywa grę, jeżeli wybuduje dworzec, wieżę radiową, centrum handlowe i park rozrywki. Uwaga: gra zawiera dodatek Metropolia Plus, który składa się z 68 dodatkowych kart.

ZAWARTOŚĆ:
108 kart (24 karty startowe, 84 pozostałe karty)
68 kart (dodatek)
60 monet o nominałach 1, 5 i 10
2 kostki
instrukcja

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

5 sekund (Junior)
Gra w której szybko myślisz i szybko mówisz! Świetna zabawa gwarantowana!
liczba graczy: 3-6
wiek graczy: od 6 do 9 lat

Opis

Z pewnością bez trudu jesteś w stanie wymienić 3 smaki dżemu – ale czy dasz radę zrobić to pod presją czasu? Masz 5 sekund, a pozostali gracze tylko czekają na Twoje potknięcie! Czas nie jest Twoim sprzymierzeńcem, dlatego mówisz co ci ślina na język przyniesie. Podajesz czasem dziwaczne, czasem śmieszne odpowiedzi, podczas gdy kulki szybko mkną w dół spirali specjalnego czasomierza. Jeśli pytanie sprawia ci kłopot – wykorzystujesz karty „Czasu” lub „Zmiany”. Na żółtej stronie kart znajdują się pytania dla młodszych dzieci, a na czerwonej dla starszych.
”5 sekund” – szalona i zabawna gra teraz w wersji junior!
Gra przygotowana specjalnie z myślą o najmłodszych graczach!

ZAWARTOŚĆ:
plansza do gry
354 karty z pytaniami (708 pytań)
18 kart  „Czas”
18 kat „Zmiana”
6 pionków do gry
specjalny czasomierz
pudełko na karty
instrukcja

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Park Niedźwiedzi
Zaprojektuj najlepszy park dla niedźwiedzi! Przecież wszyscy kochamy misie!
liczba graczy: 2-4
wiek graczy: od 8 lat

Opis

W twoim mieście planowana jest budowa nowej atrakcji – parku niedźwiedzi… Dziś rano otrzymałeś niespodziewany telefon. Władze miasta wybrały właśnie ciebie, aby go zaprojektować! Dobro zwierząt oraz odpowiednie warunki ich trzymania zawsze były drogie twojemu sercu. Od razu myślisz więc o potężnych wybiegach i przestronnych pawilonach. Po chwili zdajesz sobie jednak sprawę, że to wcale nie będzie takie łatwe. Rozmieszczenie wszystkiego na małym obszarze jest nie lada wyzwaniem. Umiejętne rozplanowanie poszczególnych obiektów jest więc kluczowe do pozyskania najbardziej wartościowych zwierząt do twojego parku i zbudowania najznamienitszych pomników niedźwiedzi.
Twoja konkurencja jednak nie śpi.
Kto z was zaprojektuje najlepszy park niedźwiedzi?

ZAWARTOŚĆ:
plansza organizacyjna
16 plansz terenu parku
52 żetony terenów
28 żetonów pawilonów
12 żetonów wybiegów
16 żetonów pomników niedźwiedzia
30 żetonów osiągnięć
instrukcja

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Urban Panic
Wybuduj miasto swoich marzeń!
liczba graczy: 2-4
wiek graczy: od 10 lat

Opis

Gracze wcielają się w role inwestorów budowlanych projektujących miasta przyjazne mieszkańcom. Z pomocą architekta, burmistrza, planistki, inżyniera, a nawet szpiega muszą zadbać o każdy aspekt życia miejskiego – odpowiednią liczbę miejsc pracy, inwestycje w przemysł i miejsca rozrywki, ekologię i budżet miejski.
Wybudowanie idealnego miasta nie jest jednak takie proste, zwłaszcza gdy każdy element musi być połączony z centrum, fundusze są mocno ograniczone, a zawistna konkurencja ma tendencje do podkradania planów.
„To pięknie, gdy człowiek jest dumny ze swego miasta, lecz jeszcze piękniej, gdy miasto może być z niego dumne.” – Abraham Lincoln

ZAWARTOŚĆ:
plansza główna
4 plansze graczy
18 kart celów
120 kafli
20 drewnianych dysków
20 drewnianych kostek
klepsydra
instrukcja

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Chińczyk – Piraci
Ahoj kamraci! Klasyczna gra planszowa, w wydaniu dla prawdziwych wilków morskich!
liczba graczy: 2-4
wiek graczy: od 5 lat

Opis

Człowieku, nie irytuj się! Łatwiej powiedzieć niż zrobić. „Chińczyk” (Pachisi) pochodzi z Indii i jest klasyką gier planszowych. Celem gry jest przemieszczenie twoich czterech pionków z pola startowego do „domku”. Rzuć kostką… Po trafieniu pierwszej szóstki możesz zacząć grę. Czeka cię ekscytująca runda, a cel jest blisko. Uważaj – twoi przeciwnicy mogą w każdej chwili zniweczyć twoją szansę na wygraną.

ZAWARTOŚĆ:
plansza do gry (wymiary: 290x290x9 mm)
16 pionków
kostka do gry
woreczek
instrukcja

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Kręgle
Niezwykły rodzaj kręgli domowych! Towarzyska gra zręcznościowa.
liczba graczy: 2-6
wiek graczy: od 8 lat

Opis

„Cayro Collection” to specjalna, wyselekcjonowana kolekcja gier. Są one wynikiem starannego procesu reprodukcji, oryginalnych gier z lat dwudziestych XX wieku. Stają się w ten sposób, unikatowymi egzemplarzami kolekcjonerskimi, nie tylko z powodu wysokiej jakości, ale także ze względu na ograniczoną liczbę, która została wprowadzona do sprzedaży.
Kręgle rozkłada się w trzech rzędach, tak aby ostatni rząd składał się z 3 kręgli, środkowy z 2, a pierwszy (ten najbliżej gracza) z 1. Następnie należy zaznaczyć linię, z której będą wykonywane rzuty. Powinna ona być oddalona od kręgli, o około 35 cm. Każdy gracz, ma w swojej turze do dyspozycji dwie kule (dwa rzuty). Jeśli już w pierwszym rzucie uda mu się przewrócić wszystkie sześć kręgli, otrzymuje 5 dodatkowych punktów za to, że nie musiał korzystać z drugiego rzutu. Jeśli jednak po pierwszym rzucie, pozostaną nieprzewrócone kręgle, gracz próbuje ponownie je przewrócić, rzucając drugą kulą. Każdy przewrócony kręgiel to jeden punkt. Po rozegraniu ustalonej wcześniej liczby rund, gra się kończy. Wygrywa ten, kto ma najwięcej punktów.

ZAWARTOŚĆ:
6 kręgli (wysokość: 80 mm)
2 kulki (średnica: 30 mm)
woreczek
instrukcja

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Szachy/Warcaby/Backgammon
Trzy klasyczne gry w eleganckim, drewnianym pudełku.
liczba graczy: 2
wiek graczy: od 8 lat

Opis

SZACHY
Szachy to strategiczna gra umysłowa. Opracowanie pierwszych zasad gry datuje się na V wiek n.e. w Indiach, czyli ponad 1500 lat temu. Zebrano liczne dowody na potwierdzenie tego, że tak było – świadczą o tym liczne wykopaliska i zapisy w starych księgach. Do Europy gra trafiła około 1000 lat temu, do Polski, około 800 lat temu. Obecnie szachy są grą znaną na całym świecie.
Klasyczna partia szachów toczy się pomiędzy dwiema osobami. Szachownica, na której rozgrywana jest partia podzielona jest na 64 pola: jasne i ciemne (na przemian), nazywane umownie – białymi i czarnymi. Najważniejszą figurą w szachach jest król. Celem gry jest zamatowanie króla przeciwnika. Wygrywa ten gracz, który dokona tego pierwszy.
WARCABY
Przed rozpoczęciem partii rozkładamy pionki w skrajnych rzędach, na ciemnych polach. Środkowe rzędy pozostają puste. Celem gry jest zbicie wszystkich pionów przeciwnika albo zablokowanie wszystkich, które pozostają na planszy, pozbawiając przeciwnika możliwości wykonania ruchu.
Piony mogą poruszać się o jedno pole do przodu po przekątnej (na ukos) na wolne pola. Bicie pionem następuje przez przeskoczenie sąsiedniego pionu (lub damki) przeciwnika na pole znajdujące się tuż za nim po przekątnej (pole to musi być wolne). Zbite piony są usuwane z planszy po zakończeniu ruchu. Piony mogą bić zarówno do przodu, jak i do tyłu. W jednym ruchu wolno wykonać więcej niż jedno bicie tym samym pionem, przeskakując przez kolejne piony (damki) przeciwnika. Bicia są obowiązkowe.
Pion, który dojdzie do ostatniego rzędu planszy, staje się damką. Damki mogą poruszać się w jednym ruchu o dowolną liczbę pól do przodu lub do tyłu po przekątnej, zatrzymując się na wolnych polach. Bicie damką jest możliwe z dowolnej odległości po linii przekątnej i następuje przez przeskoczenie pionu (lub damki) przeciwnika, za którym musi znajdować się co najmniej jedno wolne pole.
BACKGAMMON
Gracze starają się wprowadzić wszystkie swoje pionki do własnego domu, a następnie zdjąć je z planszy. Gracz, który dokona tego jako pierwszy, zostaje zwycięzcą.
Liczba oczek na kościach pokazuje liczbę pól, o jakie można przemieścić piony. Piony przesuwa się zawsze w kierunku własnego domu – gracz czerwony według ruchu wskazówek zegara, gracz biały w stronę przeciwną. Gracz przesuwa piony zawsze o pełną liczbę pól według wskazań poszczególnych kości. Gracz może zignorować kość tylko wtedy, gdy nie ma możliwości wykonania odpowiedniego ruchu.
Gdy gracz zgromadzi wszystkie 15 pionków we własnym domu, może rozpocząć wyprowadzanie ich z planszy. Wcześniej nie jest to możliwe. Wyprowadzanie polega na zdejmowaniu pionków z planszy, za pomocą pasujących wyników rzutu kośćmi.

ZAWARTOŚĆ:
dwustronna plansza do gry
5 kostek do gry
32 figurki szachowe
30 pionków do warcabów i backgammona
2 kubeczki
instrukcja

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Baba Jagna i zaczarowany las
Wesoła gra przygodowa dla dzieci! Wejdź do zaczarowanego lasu i pomóż zapominalskiej czarownicy!
Jeśli umiecie współpracować z innymi graczami, uda wam się odnaleźć wszystkie przedmioty i wygrać!
liczba graczy: 2-5
wiek graczy: od 6 lat

Opis

Oto gra, w której dzieci odwiedzają zaczarowany las i wcielają się w zamieszkujące go małe gnomy. W lesie tym można również spotkać roztrzepaną czarownicę – Babę Jagnę, która ciągle coś gubi. Gnomy mają za zadanie pomóc czarownicy w odzyskaniu magicznych przedmiotów.
Gracze poruszają ruchomą planszą, by umożliwić Babie Jagnie przemieszczać się po lesie. Planszę można lekko docisnąć w każdym z narożników, pochylając ją w danym kierunku i przesuwając czarownicę.
Do odnalezienia jest dużo przedmiotów, między innymi magiczny kociołek, różdżka czy księga z zaklęciami. Poszukiwania należy jednak zakończyć zanim zapadnie noc.

Zawartość pudełka:
plansza do gry
8 drzew
24 żetony celu
20 gwiazdek
108 znaczników jagód
10 znaczników gnomów
klepsydra
4 wtyczki
4 piankowe bloczki
figurka czarownicy w kapeluszu
woreczek
instrukcja

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Magiczny labirynt
Gra planszowa nie tylko dla dzieci, w której używa się magicznych zaklęć i trenuje pamięć.
„Labirynt się kręci, ściany znikają, drogi pojawiają!”.
liczba graczy: 2-4
wiek graczy: od 6 lat

Opis

Magiczny labirynt to gra planszowa, która spodoba się zarówno dzieciom jak dorosłym. Jest to gra, dzięki której trenujemy naszą pamięć oraz wyobraźnię przestrzenną. Gracz porusza swój pionek po planszy nie widząc ukrytych magicznych ścian pod planszą, które mogą zablokować jego ruch. Różnorodność układów ukrytych ścianek pod planszą zapewnia, że każda rozgrywka jest inna i stanowi wyzwanie dla graczy. Proste zasady gry są zrozumiałe nawet dla młodszych dzieci. Magiczny labirynt to gra planszowa dla 2 do 4 graczy w wieku od 6 lat.

Zawartość pudełka:
piętrowa plansza do gry (podziemny labirynt + plansza podłogi)
24 drewniane ściany
24 żetony z magicznymi symbolami
1 płócienny woreczek
1 kostka do gry
4 magicy
4 metalowe kulki
instrukcja

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Karty edukacyjne – Quiz o świecie
Zaskakujące fakty i pytania quizowe!
Takie przyswajanie wiedzy to ja rozumiem!
liczba graczy: 1-6
wiek graczy: od 6 lat

Opis

„Karty edukacyjne – Quiz o świecie” to świetna zabawa, pogłębiająca wiedzę o naszej planecie. Fascynujące informacje o krajach, kontynentach i ich mieszkańcach oraz dodatkowo – ponad 100 pytań na kartach. Na jednej stronie każdej karty, znajdują się ciekawostki, natomiast na drugiej stronie umieszczono pytania, sprawdzające zdobytą wiedzę. Zadania można rozwiązywać samemu, bądź zaprosić do wspólnej zabawy rodzeństwo, rodziców lub koleżanki i kolegów. Bez względu na wiek graczy, każdy na pewno dowie się czegoś nowego.
Wciągające zagadki z odpowiedziami, wygodny format, kolorowe ilustracje oraz fascynujące ciekawostki!

ZAWARTOŚĆ:
54 dwustronne karty
1 karta z instrukcją

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Karty edukacyjne – Quiz o Polsce
Zaskakujące fakty i pytania quizowe!
Takie przyswajanie wiedzy to ja rozumiem!
liczba graczy: 1-6
wiek graczy: od 6 lat

Opis

„Karty edukacyjne – Quiz o Polsce” to świetna zabawa, pogłębiająca wiedzę o Polsce. Fascynujące informacje o naszej historii, atrakcjach turystycznych, wybitnych rodakach oraz dodatkowo – ponad 100 pytań na kartach. Na jednej stronie każdej karty, znajdują się ciekawostki, natomiast na drugiej stronie umieszczono pytania, sprawdzające zdobytą wiedzę. Zadania można rozwiązywać samemu, bądź zaprosić do wspólnej zabawy rodzeństwo, rodziców lub koleżanki i kolegów. Bez względu na wiek graczy, każdy na pewno dowie się czegoś nowego.
Wciągające zagadki z odpowiedziami, wygodny format, kolorowe ilustracje oraz fascynujące ciekawostki!

ZAWARTOŚĆ:
54 dwustronne karty
1 karta z instrukcją

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Czas Honoru: Operacja Most III
Przełomowa akcja polskiego wywiadu.
liczba graczy: 2
wiek graczy: od 12 lat

Opis

1944 rok, okupowana przez hitlerowców Polska. W głębi lasów Lubelszczyzny, poza zasięgiem alianckiego wywiadu i bombowców, Niemcy zakładają tajny poligon rakietowy. Pracują w nim nad przerażającą bronią, rakietami balistycznymi V-2, którymi Hitler planuje zburzyć Londyn i rzucić Anglię na kolana.
Ale sekrety poligonu zostają odkryte, a plany tajnej broni wywiezione do Anglii – Alianci poznają budowę V-2 na miesiąc przed jej pierwszym użyciem. Sprawili to polscy żołnierze Armii Krajowej i elitarni komandosi – Cichociemni. To oni ocalili Londyn.
Zagraj w „Czas Honoru” – taktyczną, wojenną grę karcianą i napisz swoją własną wersję historii! Stań na straży tajemnic rakietowego poligonu albo odkryj i zdobądź jego sekrety w grze o przełomowej akcji polskiego wywiadu, która wpłynęła na bieg II wojny światowej.
Pierwsze bojowe odpalenie rakiety V-2 miało miejsce 7 września 1944 roku, czyli 43 dni po dostarczeniu Aliantom przez polski wywiad kompletu informacji na temat tej broni.

ZAWARTOŚĆ:
23 karty polskie
23 karty niemieckie
5 kart prób rakietowych
3 karty terenu
15 drewnianych kostek części rakiet
2 drewniane kostki do gry
instrukcja

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Milionerzy i bankruci
Wielka fortuna w zasięgu ręki!
liczba graczy: 3-5
wiek graczy: od 10 lat

Opis

Masz do dyspozycji miliony dolarów! Stać cię na najlepsze samochody, biżuterię i posiadłości w ciepłych krajach. Życie milionera nie jest jednak łatwe. Niektórzy ulegają pokusie hazardu, a inni trafiają w ręce CBA za oszustwa podatkowe.
Pełna emocji licytacyjna gra blefu, podczas której gracze-milionerzy rywalizują o najcenniejsze dobra luksusowe. Aby wygrać, muszą rozsądnie inwestować swoje miliony oraz unikać złodziei i problemów podatkowych.

ZAWARTOŚĆ:
55 kart pieniędzy
10 płytek bogactwa
3 płytki powodzenia
3 płytki pecha
instrukcja

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Cardline: Zwierzęta
Które zwierzę jest większe, puszczyk czy indyk?
liczba graczy: 2-8
wiek graczy: od 7 lat

Opis

To oczywiste, że owca jest większa i cięższa od jeża, ale czy żyje dłużej? Możliwe… Co w takim razie z żółwikiem greckim? Jeż jest mały i lekki,
a wydaje się, że może żyć długo… Ale gdy porównamy to z długością życia słonia lub wieloryba…
Na te i inne pytania będziesz musiał odpowiedzieć sobie w momencie zagrywania kart. W „Cardline: Zwierzęta” Twoim celem jest prawidłowe wyłożenie wszystkich kart i uporządkowanie zwierząt według ich wagi, rozmiaru albo długości życia.
Uwaga: wszystkie karty są kompatybilne z kartami, z serii Cardline: Dinozaury. Łącząc karty z różnych zestawów, zwiększycie możliwe kombinacje i frajdę płynącą z rozgrywki.

ZAWARTOŚĆ:
110 kart
instrukcja

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Karty 2331 Art Nouveau de Vienne
Wysokiej klasy karty, jedne z najlepszych na świecie.

Opis

Klasyczne, bardzo popularne, najwyższej jakości karty do gry austriackiej firmy Piatnik. Idealne do brydża, pokera, remika oraz innych gier. Jakość i tradycja w doskonałej cenie! Wiedeńska fabryka Ferd. Piatnik & Sohne istnieje od 1824 roku. Początkowo był to niewielki zakład, gdzie karty malowano ręcznie. Pod koniec XIX wieku został przekształcony z tradycyjnej manufaktury w przedsiębiorstwo przemysłowe.
Od roku 1950 oferta Piatnika jest stale wzbogacana – obecnie zawiera również bardzo wiele puzzli i gier. Jednak najbardziej znana grupa produktów tego producenta to oczywiście karty do gry. Do produkcji kart firmy Piatnik używany jest surowiec najwyższej jakości, a jednym ze znaków rozpoznawczych firmy jest różnorodność wzorów kart i puzzli. Dzięki temu Piatnik stał się jednym z największych i najbardziej cenionych producentów kart do gry. Ta długa tradycja i nieustanne starania o wysoką jakość produkcji spowodowały, że nazwa Piatnik jest obecnie znana na całym świecie, a w Polsce jest wręcz synonimem kart do gry.

DOSTĘPNYCH SZTUK : 2

=====================================================================

Kieszonkowiec matematyczny – Na 200%
Wyjątkowa gra karciana do nauki ułamków i procentów.
liczba graczy: 2-8
wiek graczy: od 11 lat

Opis

Wyszukuj pasujące karty i działaj szybciej niż przeciwnik! Daj się wciągnąć w ekscytującą rozgrywkę, a nawet nie zauważysz, jak szybko zrozumiesz ułamki i procenty.
Kieszonkowiec składa się z jednej talii kart, za pomocą której można zagrać w aż pięć edukacyjnych gier towarzyskich: memory I, memory II, flip-flop/klapek, merry-go-round/karuzela, dodger/szachraj. Umieszczona na karcie instrukcja szczegółowo wyjaśniona zasady wszystkich wariantów rozrywki. Intrygujące ilustracje rozbudzają wyobraźnię, a rozgrywka doskonale rozwija spostrzegawczość i zdolność łączenia poszczególnych elementów w pary.
Wygodny format kart sprawia, że zmieszczą się w kieszeni i sprawdzą w każdych okolicznościach – w domu, w podróży, czy w szkole.
Graj, a ułamki i procenty nie będą miały przed Tobą tajemnic!

ZAWARTOŚĆ:
53 karty z ułamkami i procentami
2 karty z zasadami

DOSTĘPNYCH SZTUK : 2

=====================================================================

Karty edukacyjne – Język angielski. Najważniejsze słówka
Kreatywna nauka języka angielskiego.
Takie przyswajanie wiedzy to ja rozumiem!
liczba graczy: 1-6
wiek graczy: od 3 do 5 lat

Opis

„Karty edukacyjne – Język angielski. Najważniejsze słówka” to wyjątkowy zestaw, do nauki pierwszych angielskich słówek dla dzieci. Na dwustronnych kartach, znajdują się kolorowe ilustracje, ułatwiające zapamiętywanie, z podpisem w języku polskim z jednej strony i w języku angielskim – z drugiej. Zadania można rozwiązywać samemu, bądź zaprosić do wspólnej zabawy rodzeństwo, rodziców lub koleżanki i kolegów. Bez względu na wiek graczy, każdy na pewno dowie się czegoś nowego.
Wygodny format, kolorowe ilustracje ułatwiające zapamiętywanie oraz podpisy w języku polskim i angielskim!

ZAWARTOŚĆ:
54 dwustronne karty
1 karta z instrukcją

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Puzzle SORGENFRESSER W labiryncie (+ plakat)
100 elementów w kartonowym opakowaniu!
liczba elementów: 100
wymiary motywu: 36×24,3 cm

Opis

Kolekcja SORGENFRESSER.
Oryginalne opakowanie oraz wysoka jakość wykonania marki Schmidt Spiele powodują, że puzzle cieszą się dużą popularnością jako asortyment prezentowy. Każda chwila spędzona przy nich to radość nie tylko dla najmłodszych, lecz również i starszych wielbicieli puzzli. Schmidt Spiele produkuje puzzle już od początku ubiegłego wieku, a dzisiaj jest jednym z wiodących producentów nie tylko na rynku niemieckim, ale i światowym.

pol_pl_Puzzle-100-el-SORGENFRESSER-W-labiryncie-plakat--3181_1

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Puzzle Szczeniaki
200 elementów w kartonowym opakowaniu!
liczba elementów: 200
wymiary motywu: 43×29 cm

Opis

Oryginalne opakowanie oraz wysoka jakość wykonania marki Schmidt Spiele powodują, że puzzle cieszą się dużą popularnością jako asortyment prezentowy. Każda chwila spędzona przy nich to radość nie tylko dla najmłodszych, lecz również i starszych wielbicieli puzzli. Schmidt Spiele produkuje puzzle już od początku ubiegłego wieku, a dzisiaj jest jednym z wiodących producentów nie tylko na rynku niemieckim, ale i światowym.

pol_pl_Puzzle-200-el-Szczeniaki-3178_2

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

Puzzle PLAYMOBIL Domek na drzewie
Najwyższa jakość puzzli marki Schmidt Spiele!
liczba elementów: 150 elementów
wymiary motywu: 43,2×29,1 cm

Opis

Kolekcja PLAYMOBIL.
Oryginalne opakowanie oraz wysoka jakość wykonania marki Schmidt Spiele powodują, że puzzle cieszą się dużą popularnością jako asortyment prezentowy. Każda chwila spędzona przy nich to radość nie tylko dla najmłodszych, lecz również i starszych wielbicieli puzzli. Schmidt Spiele produkuje puzzle już od początku ubiegłego wieku, a dzisiaj jest jednym z wiodących producentów nie tylko na rynku niemieckim, ale i światowym.

pol_pl_Puzzle-150-el-PLAYMOBIL-Domek-na-drzewie-figurka-3009_1

DOSTĘPNYCH SZTUK : 1

=====================================================================

DOKUMENTY

Przypominam, że wypożyczalnia została uruchomiona przy wsparciu finansowym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego, Stowarzyszenia NIEZNANOWICE.pl oraz pracy Naszych młodych wolontariuszy.

michal-szafranski-euUdanego dnia
Michał Szafrański

Dołącz do Fanów Nieznanowic na Facebooku, aby śledzić co nowego w Naszej miejscowości.

Podziel się informacją o stronie www.nieznanowice.pl ze znajomymi i sąsiadami…

Zachęcam również do śmiałego komentowania…

Kategoria: Gmina Włoszczowa, Stowarzyszenie NIEZNANOWICE.pl

Komentowanie wyłączone.


Przeczytaj poprzedni wpis:
Świetlicę czas zacząć …

Aż serce rośnie, kiedy na prośbę o pomoc przy budowie fundamentów pod budowę świetlicy wiejskiej na działce stawia się blisko...

Zamknij